Odgovori 14 postova Stranica 1 od 1
5 pravila koja sprečavaju prejedanje
  • Sunset

    5 pravila koja sprečavaju prejedanje

    od Sunset » pre 11 godine

    Ovo su neka osnovna, bazična pravila koja se sreću u svim dijetama i preporukama o zdravoj i pravilnoj ishrani. Sadržani su u puno postova na ovom forumu, ali evo ih sažeto i na jednom mestu. Autor je nutricionistkinja Jennifer R. Scott

    1. Ne cicijašite u toku dana u želji da “uštedite” kalorije za uveče. Bezobzira što imate utisak da “držite stvari pod kontrolom” uveče će te najverovatnije biti previše gladni, a to je jedan od sigurnih puteva ka prejedanju.

    2. Doručkujte svako jutro. Na taj način održavate stabilan nivo šećera u krvi - a to sprečava osećaj gladi – ujedno održava energiju na visokom nivou (skloni smo prejedanju kada se osećamo tromavi). U stvari, istraživanja pokazuju da ljudi koji doručkuju imaju zdraviju težinu od onih koji to ne čine.

    3. Pijte dosta vode i jedite voće koje sadrži dosta vode kao što su: lubenice ili pomorandže koje će vam pomoći da se osećate siti u toku dana. Utoliko više što se žedj često tumači kao glad, pa dovoljno tečnosti može da spreči prejedanje.

    4. Spavajte dovoljno. Čak i kada toga nismo svesni, kada smo umorni u želji da “olakšamo” sebi - jedemo više. Iako konzumiranje hrane sa mnogo ugljenih hidrata u trenutku podiže energiju, ona zatim brzo nestaje. Ukoliko ste odmorni i dobro naspavani male su šanse da vam se dogodi “popodnevna otupljenost” koja vodi pravo ka grickalicama.

    5. Jedite u redovnim terminima. Redovna ishrana će sprečiti da pregladnite toliko da ne možete da kontrolišete šta i koliko ste pojeli. Izmedju dva obroka ne bi smelo da prodje više od 5 sati, a idealno bi bilo da pojedete nešto svaka tri sata. Ovo se može postići sa uvodjenjem takozvane zdrave užine ili sa više manjih obroka umesto tri velika.

    [url=http://weightloss.about.com/od/eatsmart/qt/overeating.htm[/url]izvor[/url]
  • Spiridon_Kopicl
    Početnik
    Početnik
    Postovi: 13
    Pridružio se: pre 11 godine

    Re: 5 pravila koja sprečavaju prejedanje

    od Spiridon_Kopicl » pre 11 godine

    Ja bih dodao josh jedan ako nije problem.
    Jedite polako i dobro sazvacite svaki zalogoj. Ili su to dva :)
  • Korisnikov avatar
    uporna
    Amater
    Amater
    Postovi: 212
    Pridružio se: pre 11 godine
    Lokacija: Nikozija, Kipar

    od uporna » pre 11 godine

    to o zvakanju pametna ideja,moj veliki problem...ja klopam kao da ce mi hrana pobeci :cry:
  • Korisnikov avatar
    MICIKA
    Početnik
    Početnik
    Postovi: 27
    Pridružio se: pre 11 godine

    od MICIKA » pre 11 godine

    Prav tema za mene, ja imam te napade gladi , ali samo uvece. Cijeli dan gladujem pa navece upropastim.
    NI DOSADNA NI LEDENA TI NECES BITI...
  • Korisnikov avatar
    Lana
    Amater
    Amater
    Postovi: 128
    Pridružio se: pre 11 godine
    Lokacija: Beograd

    od Lana » pre 11 godine

    Micika, znam tačno o čemu pričaš. Meni se dešavalo da, zbog posla i jurnjave, od 7 ujutru, do 7-8-9 (pa i kasnije) uveče ne jedem ništa, a onda višestruko "nadoknadim izgubljeno".

    Nemoj odlagati obroke. Ako si u gužvi, pripremi sebi nešto što možeš da prezalogajiš na brzinu, čisto da ne pregladniš. Ja sam sebi spremila "kesice od 100 kcal" - malo se igrala sa aparatom za zavarivanje kesa i napravila "doze" badema i lešnika od po 100 kcal (manje-više), koje mogu da pojedem kada u blizini ne mogu ili ne stižem da kupim bilo šta što mi se uklapa u plan. Napunila sam tim kesicama kasetu u kolima, a i u tašni uvek imam par.

    Veče je vreme kad većina nas (konačno!) ima malo vremena za sebe i za uživanje - a onda prvo čega se setimo bude da ceo dan nismo jeli. I onda atak na frižider ili naručivanje nečega telefonom ili svraćanje u obližnju brzu hranu... Opet, ako veče dočekamo siti, nema iskušenja :D
    Boze, molim te, daj mi strpljenja - i to odmah
  • Korisnikov avatar
    Gynger
    Početnik
    Početnik
    Postovi: 59
    Pridružio se: pre 10 godine
    Lokacija: KOSOVSKA MITROVICA

    od Gynger » pre 10 godine

    ja sam cula da svaki zalogaj treba zvakati minimum 10 sekundi,
    da se brze zasitimo i da se hrana bolje svari
    valjda :D
    "Ljubav je jedina stvar na svetu kojoj ne treba traziti razloga i objasnjavati je..."
  • Korisnikov avatar
    uporna
    Amater
    Amater
    Postovi: 212
    Pridružio se: pre 11 godine
    Lokacija: Nikozija, Kipar

    od uporna » pre 10 godine

    ja se toga na zalost setim kad vec omazem tanjir :cry: najgora sam od sve dece :cry:
  • Korisnikov avatar
    Gynger
    Početnik
    Početnik
    Postovi: 59
    Pridružio se: pre 10 godine
    Lokacija: KOSOVSKA MITROVICA

    od Gynger » pre 10 godine

    pa i ja isto :) nisi najgora , ima nas takvih mnogo... :)
    "Ljubav je jedina stvar na svetu kojoj ne treba traziti razloga i objasnjavati je..."
  • Korisnikov avatar
    uporna
    Amater
    Amater
    Postovi: 212
    Pridružio se: pre 11 godine
    Lokacija: Nikozija, Kipar

    od uporna » pre 10 godine

    ne ohrabruj me bre gynger heheehe
  • Korisnikov avatar
    ptica trkacica
    Početnik
    Početnik
    Postovi: 18
    Pridružio se: pre 10 godine

    Re: 5 pravila koja sprečavaju prejedanje

    od ptica trkacica » pre 10 godine

    Spiridon_Kopicl napisao:Ja bih dodao josh jedan ako nije problem.
    Jedite polako i dobro sazvacite svaki zalogoj. Ili su to dva :)


    Da bi se ovo gore lakse sprovelo u delo, spustiti viljusku na tanjir izmedju svakog zalogaja. :013:
  • Gagisha
    Početnik
    Početnik
    Postovi: 39
    Pridružio se: pre 10 godine

    od Gagisha » pre 10 godine

    Najbolje bi bilo da se na sto postavi samo ono sto planiramo da pojedemo. Ja imam problem sto stalno dosipavam kao po malo, pa 'ajde jos malo... konkretno mislim na jogurt, sve u fazonu- on ne niskokalorican, bla, bla... usput, 'ajde jos ovaj zalogajcic ovoga, onoga i tako to ide. Dakle, na astal samo ono sto vam stvarno treba i cim zavrsite- tanjir u sudoperu i bez' sto dalje od frizidera!
  • Korisnikov avatar
    honey
    Početnik
    Početnik
    Postovi: 2
    Pridružio se: pre 10 godine

    od honey » pre 10 godine

    i dobra je fora,narocito ako kao ja imate problem da vam se uvece sve jede,posle obroka operete zube.posle toga hrana nema neki ukus,a i mrzece vas da ih perete ponovo :)
  • Korisnikov avatar
    Mish
    Početnik
    Početnik
    Postovi: 30
    Pridružio se: pre 10 godine

    od Mish » pre 10 godine

    Gagisha, pronasla sam se u tvom postu :)

    honey, kod mene uvek suprotan efekat :(

    Inace... Kad smo vec kod poremecaja u ishrani, ja sam sve vise i vise sigurna da ja patim od toga :(

    Kad god se iznerviram jako, prejedem se...
    I <3 choco&coco x]
  • bebica705
    Početnik
    Početnik
    Postovi: 6
    Pridružio se: pre 4 godine

    Re:

    od bebica705 » pre 4 godine

    Gagisha napisao:Najbolje bi bilo da se na sto postavi samo ono sto planiramo da pojedemo. Ja imam problem sto stalno dosipavam kao po malo, pa 'ajde jos malo... konkretno mislim na jogurt, sve u fazonu- on ne niskokalorican, bla, bla... usput, 'ajde jos ovaj zalogajcic ovoga, onoga i tako to ide. Dakle, na astal samo ono sto vam stvarno treba i cim zavrsite- tanjir u sudoperu i bez' sto dalje od frizidera!


    Ovo je stvarno istina. Zaista treba staviti na tanjir samo onoliko koliko planiramo da pojedemo. I ja imam problem da stalno sipam ponovo, pa čak stojeći, dok krećem da perem sudove, pojedem još koji zalogaj...
    I da, treba jesti polako, tako tačno znamo kad smo siti...drugim rečima, treba uključiti mozak a ne jesti mehanički...
Odgovori 14 postova Stranica 1 od 1

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta

https://buysteroids.in.ua

наркологическая клиника

https://pharmacy24.com.ua